lördag 13 februari 2010

Vart tog min bäbis vägen!

Man häpnar över hur fort tiden går ändå. Nyss hade jag ett litet spädbarn och nu sitter jag plötsligt här med nån som äter ett helt potatis till middag och sen vill byta kläder inför melodifestivalen!Esther har valt en blandad stil med huvtröja som kan passa om det blir någon rap-artist som förra veckan, samtidigt som den mer klassiska glitter-tights looken alltid är rätt. Skorna valde hon av nån anledning när hon läste att Orsa spelmän ska vara med - hon hejar på dem.

2 kommentarer:

Surr sa...

Himmel vad glad hon ser ut! Det är väl för att Orsa Spelmän gick till Andra Chansen förstår jag. Hon har verkligen den rätta looken för en Melodifestivalkväll. Söt som en pralin!

Anonym sa...

Tänkte hålla låg profil (för en gångs skull) och inte kommentera dina roliga inlägg, men klarar inte av det nu längre. Solstrålen Esther knäckte mig, Gud vilken charmig & söt liten tjej!
// Sara