torsdag 16 oktober 2008

I´ve had it to the limit...

Mina barn delar rum.De har många saker.Jag har köpt massor av bra förvaringslådor och plastbackar att sätta alla grejer i-men av någon anledning återfinns sakerna sällan i dem.Jag ber dem regelbundet att röja upp,men utan nåt synbart resultat.När jag till slut får nog städar jag själv.Detta har nu pågått alltför länge och i dag tillämpade jag en helt ny taktik.Medan barnen var på kalas tog jag sju stora flyttlådor och tömde alla deras hyllor på saker som jag gömde undan.I fortsättningen får de tillbaka en sak i taget varefter de kan komma ihåg vad de hade.

Snyggt va? Nu är det bara att börja pynta lite,men det får bli en annan dag...


E.

2 kommentarer:

Kraxarna sa...

WOW
Jag kan tänka mig att de inte var fullt lika imponerade? ;)

Surr sa...

Vilken fantastisk idé! Vad de ska fundera för att komma på vad de hade!